Monday 8 April 2013

WWE WrestleMania29 WWE CHAMPION MATCH (Cena VS Rock)

Acara Utama WWE WrestleMania:
Muzik John Cena dimainkan.Tidak lama selepas itu John Cena Keluar dari pintu masuk.John Cena berlari anak menuju ke gelanggang.Kedengaran penonton membuat bunyi boo pada john cena.Tidak lama kemudia pula muzik the rock dimainkan.Penonton bersorak melihat the rock.The rock menuju ke gelanggang.



Loceng dibunyikan,bermula perlawanan rock vs cena.Cena dan rock masing-masing memerhati lawan mereka.The Rock dan John Cena melawan cara mereka yang tersendiri. John Cena membuat gaya STF pada the rock,tetapi the rock berjaya mengelak dari submission tersebut." Jika Cena membuat gaya STFtiada siapa akan selamat kata commentor"tetapi rock selamat dari seubmisson Cena itu .Kemudiaan itu John Cena membuat gaya "You Cant see me" pada the rock,the rock mengelak dan memukul john cena.The Rock membuat gayanya iaitu people elbow,john cena mengelak dan berjaya menangkis serangan tersebut.Sekali lagi john cena membuat you cant see me,kali ini berjaya.Kemudian itu john cena signature mainover nya Attitiude Adjustment,the rock mengelak dan membuat sharpshooter pada john cena.John Cena berjaya melepaskan diri dari sharpshooteryang berbahaya itu.
The Rock hendak melakukan rock bottom pada john cena dan pin john cena.tetapi serangan itu tidak berjaya.The Rock sekali lagi melakukan people elbow,tetapi sebaliknya rock melakukan "you cant see me" pada john cena.Cena menyerang Rock dan sekali lagi membuat attitude adjustment pada cena,rock mengelak dari serangan tersebut.
Kali ini Cena lebih berhati-hati berlawan dengan the rock,supaya tidak mengulangi kesilapan seperti wrestlemania28.Cena membuat attitude adjust. , rock mengelak dan membuat rock bottom, cena elak dari serangan tersebut,kemudiaan itu john cena membuat rock bottom pada rock dan pin rock,cena tidak percaya yang rock selamat dari serangan tersebut.
Dalam beberapa kali Rock membuat rock bottom pada cena dan,kemudian pin cena,tetapi tidak berjaya.
Sekali lagi John Cena membuat Attitude Adjustment  pada rock dan pin rock. dan kali ini cena berjaya melakukan signature mainover nya itu.Pengadil mengira  1 , 2 , 3. Dan inilah dia juara baru wwe ( @JohnCena ) .







John Cena,The Rock shake hand and hug together.




 

No comments:

Post a Comment