Friday 20 July 2012

CENA OPPA SARANGHAE

haha lol
kalau korea cakap lee teuk, minhyunk,tae min oppa  sarangahae

tapi kali ni kpop + wwe
saje nak jadi gile2x

kadang2x kat kalo aku update status kat fb aku akan tulis cam ni

"cena oppa saranghae"

ataupon sone


kat twitter aku pon tulis cena oppa saranghae

tapi jangan salah anggap yang aku cintakan dia pulak
maksud aku suka jadi fan dia
bak kata boboi boy "terbaekkk"
bak kata dafi pulak "baik punye"

biasa peminat wwe kat twitter atau facebook akan kata
@JohnCena "im your biggest fan in the world".
tapi aku lain x macam dia orang semua,aku tahu aku bukan john cena biggest fan  in the world.
tapi aku tahu aku john cena biggest fan di rumah aku,kampung aku,sekolah aku,n bandar aku.

Sebab aku minat jadi john cena fan ialah:
1.kalo dia bergusti x main kotor, dia main "baik punye"
2.dia tu seorang yang baik hati.
3.selalu melawat orang yang sakit kat hospital.
4.dia tak biadap.
5dia tu tak kan menyerah kalah, (ps:aku tahu kat wrestlemania 28 dia kalah dengan the rock, at least dia tak menyerah bergitu je)
6.dia seorang yang adil.

kalo lah aku dapat jumpe wwe john cena
"oh mak datok" n aku rse lidah aku kelu, tak terkata ...
atau aku akan larikan diri sebab terlalu nervous.

jikalau aku jumpa john cena:
1.ambik gambar dia
2.say hello .. (itu pon kalo aku x speechless)
3."can i get your signature" (harap2x dapatlah)
4."can I take a picture with you" (alamak tak percye aku ambil gamabr dengan dia)(buat kenangan)

pas2 tweet at twitter n update @ fb.
ala mak hai kalo r tu ley terjadi

ouky baik lah rse nye smpy
 sni r post blog kly ni yg bertajuk "Cena Oppa Saranghae"


http://www.nurl-tiqah.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment